Ro!Entree erkent de kracht in mensen
Ro!Entree levert als callcenter topkwaliteit dienstverlening en wil de maatstaven van de branche overtreffen. We doen dit o.a. met betrokken medewerkers die om verschillende redenen een afstand hadden tot de arbeidsmarkt. Ro!Entree erkent de kracht in elk mens. Die krachten willen we ontwikkelen door mensen met talent en betrokkenheid op te leiden.
Om krachten tot bloei te laten komen, verzorgen wij naast een uitgebreide basistraining op MBO+ niveau, voortdurend aanvullende opleidingen. En onze opdrachtgever gunt ons steeds meer en gevarieerder werk waar klantcontact centraal staat. Ideaal om je kennis en ervaring te verbreden.
Techniek en automatisering
Binnen de callcenter branche speelt techniek en automatisering een belangrijke rol. Telefoniesystemen worden gekoppeld aan automatiseringssystemen. Om klantgegevens te kunnen ophalen of om ze in te voeren. Om meldingen te kunnen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met die techniek, automatisering en beheer op afstand kunnen onze medewerkers vanuit hun huis werken. Uiteraard onder voorwaarden en zonder huiselijke bijgeluiden.
Kwaliteitszorg
Om de kwaliteit te borgen luisteren we regelmatig mee met de gesprekken. Dat gaat altijd in overleg met de medewerker. Ook zij staan achter deze permanente zorg voor de kwaliteit van onze callcenter dienstverlening. Onze mensen staan open voor opbouwende kritiek.
LEAN
Met kleine stappen verbeteren we onze processen en de samenwerking met de opdrachtgever continu. Het klantperspectief is hierbij leidend.